21. juuli 2009

Eesti keel rootsi lasteaedades

Kas sa soovid, et sinu laps valdaks lisaks rootsi keelele ka eesti keelt – tema (teist) emakeelt?

Kas sa tead, et Rootsis on võimalik, et emakeele tugiõpe algab juba lasteaias ja et see on lapsevanematele tasuta?

Minu nimi on Ingrid ja ma olen tegelenud eesti keele õpetamisega rootsi lasteaedades üle kolme aasta. Olen pedagoog ja lõpetanud Tartu Ülikooli. Tegelen 2-6 aastaste lastega, kelle üks vanematest on eestlane. Lastel, kellel on üks kodukeeltest eesti keel, on õigus emakeele õppele. Loomulikult valdan ma ka rootsi keelt ning see aitab neid lapsi, kelle eesti keele oskus on vähene või passiivne.

Mõned lasteaiad kahjuks ei telli enam emakeeleõpet, kuna see on üsna kallis teenus, kuid ma olen jõudnud paljude lasteaedadega kokkuleppele ja see on proovimist väärt.

Helista mulle ja ma seletan lähemalt, kuidas emakeele õpe jõuaks ka sinu lapse lasteaeda. Helista täna, et kindlustada emakeele õpe oma lapsele juba sellel sügisel!

Ingrid Vigel – 073 52 53 179

Kommentaare ei ole: